Her şeyden önemlisi, çağın gereksinimi olarak bundan sonra genel ağ üzerinde var olmayan firmaların ticaret potansiyelleri salt birkaç müşterisi ve yaklaşan çevresi ile sınırlı. Bu mülahaza de, şirket rehberlerine kaydı olan da olmayan da hemfikir. En ufak kaymakamlık, kasaba hatta inanması zor ama köylerin dahi esnafını teşhisttığı basitte olsa bir web sitesi var. Şuan kontrol motoru Google’a girdiğinizde, semtinizin adını dahi aratsanız, biraşırı firmanın web sitesi ile mukabillaşacağınızdan sakıncasız olabilirsiniz.
Bu derece sunma ve talebin kaba olduğu ortamlarda, satıcı doğrusu şirket – hileıcı doğrusu müşteri kesinlikle kuma bir noktada mülaki olmak isteyeceklerdir. Bu kuma noktalar içinde, en yararlı alternatif şirket rehberleridir.
Günümüzde biraşırı şirket rehberi, öncelikle lokal doğrusu daha yetersiz alanlarda ihtimam vermekte. Sebebi ise, rehberin nişangâh kitlesine çok daha basitçe halde ulaşabilir olması. şu demek oluyor ki, zaman lokal bir şirket rehberi açmış olsanız, şuan ilçenizin varsa organize sanayi evet da ticaret merkezlerine şahsen münasip ziyaretler ile biraşırı eşya alabilirsiniz. Özellikle, bu alanda kazanç elde etmeyi düşünen antreimciler ciğerin de, bayağı tercih edilen bir rehber türü olmasının sebebi de şüphesiz budur.
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi
firma rehberi