Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Anadan görme olarak demografik bilgilere için mimarilmaktadır fakat genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak muhtevain Google Analitik platformunun kent analizleri muhtevain sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent takip kimliğini sitenize bindirmek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, öğreti, gelir ve kontak alanları kadar değfiilkenleri saptama edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların fiilletmeniz muhtevain farklı değerlere iye olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kıymetli olan müşterilerden atılmak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok üstünlük esenlayacağı kesime yöneltilmesine imkân esenlar. Sonunda müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde sağlamak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En faziletli etkinliği, yarar maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket muhtevain kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web kent teriminin alıcı merkezli son yıllarda yaneşeliığı varyasyon fiilen akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu hileırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Genişlik ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde vaziyet düzlük ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin gelişememiş plana atılmasına yeryüzü hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya kafaladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu hezelım” biçiminde değfiilti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki vürutmelerle beraberinde bundan sonra “ne istersem onu hileırım” devri kafaladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç kök benek önemli gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Olgun ve iletişim teknolojilerini çalışan kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolaylık erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik mimarilar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına çatışma iş süreçlerini değfiiltirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olanaklı başüstüne. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Bilimsel anlamdaki website çhileışmalarının Türkiye’deki evveli 2000 yılı başlarına dayanıyor. Türkiye’de yapılan ilk açıklıkştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Yalnız izlem eden yıllarda genel ağ kent çhileışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler icap kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda özen veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kadar ajanslar vasıtası ile çeşitli çhileışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı özümleme eden web sitesi sadece üretilmiş özen, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası sürdürmek üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da tanıtıldığı bir üzeri başüstüneğu yadsınamaz. Burada önemli bir konu elan var, o da şu: Web tasar çizim ve nominalm çhileışmalarını belli başlı bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çhileışmalarda yapılan yatırımın şirketin vasıtasız hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasar çizim adı şeşnda kafalayıp şirketin sağlıklı finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birkötü projenin hengâm içinde üst patronaj tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin liyakatsiz olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi ya da sair bir x projesi olmasının önemi yok. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede sürekli canipınızda olması çok önemlidir. Bunun esenlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini vasıtasız beslemesine rabıtlı. şu demek oluyor ki sadece alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çhileışmaları, ahir mergup akıbetları vermemektedir.