Geleneksel olarak demografik bilgilere bakarak binalmaktadır fakat genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak karınin Google Analitik platformunun şehir analizleri karınin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da şehir izlem kimliğini sitenize izafe etmek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, dizge, gelir ve rağbet alanları kabil bileğişkenleri belirleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların işletmeniz karınin farklı bileğerlere malik olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En kalburüstü olan müşterilerden koyulmak suretiyle, bir sıralamada gezmek, çabaların en çok yarar esenlayacağı kesime yöneltilmesine imkân esenlar. Böylecene müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde getirmek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki hizmet, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En güçlü etkinliği, isabetli maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket karınin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web şehir teriminin alıcı merkezli son yıllarda yaneşeliığı değiş tokuş filvaki emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu kırmızıırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Arz ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde nokta düzlük ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin aptal plana atılmasına dünya hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve hizmet çeşitliliği artmaya başlangıçladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu mezeım” biçiminde bileğişti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle bile çıktı “ne istersem onu kırmızıırım” devri başlangıçladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç çizgi nöbetçi cesim rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz biçimde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı.
▬ Bili ve haberleşme teknolojilerini dinamik kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok amelî erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik binalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına sağlam iş süreçlerini bileğiştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala muhtemel oldu.